Η χαρά της διαδικασίας

Καλησπέρα σε όλους σας!!!

Είναι η πρώτη μου προσπάθεια να ασχοληθώ με την blogογραφία και δεν σας κρύβω ότι υπήρχαν οι αμφιβολίες μου!!Αν πραγματικά έχει κάτι να μου προσφέρει η καταγραφή των σκέψεων,απόψεων,προβληματισμών μου σε ένα ημερολόγιο (log) και μάλιστα στο web (εξού και “όρος” blog).Σαφή απάντηση δεν είχα και όσο η σκέψη τριγυρνούσε στο μυαλό μου με τα υπερ και τα κατά του εγχειρήματος να μην δίνουν μια διέξοδο στο δίλλημα,η λύση/απάντηση μου ήρθε από φίλο ο οποίος μου είπε απλά : “μπές και γράψε ότι σου κατέβει,όσο προχωράς θα αποκτήσουν χαρακτήρα και πιο συγκεκριμένη δομή αυτά που γράφεις και για το τι γράφεις” .Έτσι απλά λοιπόν αυτό το γραφικό βροχερό Κυριακάτικο μεσημέρι είπα να γράψω ότι μου κατέβει και ποιός ξέρει στο μέλλον ,μπορεί να βρώ τον δικό μου εαυτό μαζί με τον χαρακτήρα του παρόντος blog!!!

Το παν είναι να χαρώ την διαδικάσια!!!

6 thoughts on “Η χαρά της διαδικασίας

  1. Athan January 16, 2011 / 18:21

    Καλή αρχή στην νέα αυτή προσπάθεια..!
    Έχεις αποδείξει ότι η γνώμη σου πάνω σε διάφορα θέματα, είναι πολλές φορές καταλυτική. Ώρα να μοιραστείς τις σκέψεις σου και μαζί μας..

  2. Salih Emin January 16, 2011 / 23:58

    Καλή αρχή φίλε μου… Θα δείς οτι οι καρποί των προσπαθειών σου θα ευδοκιμήσουν και θα τους χαρείς εν τω βάθει του χρόνου… Οτι χρειαστείς ξέρεις που θα με βρείς…

    Χαίρομαι που πήρες την απόφαση να γράφεις….

  3. Ολγα January 17, 2011 / 14:14

    Καλή επιτυχία!!!!

Leave a Reply

