iOS VS Android

Το 2010 ήταν η χρονιά που ο μοναχικός δρόμος της apple (σε ότι αφορά της mobile συσκευές) στην κορυφή έλαβε τέλος.Τώρα το δημοφιλές λειτουργικό της εταιρίας με το μηλαράκι απέκτησε έναν αντίπαλο και από ότι φαίνεται ο αγώνας στην κορυφή θα είναι μεγάλος και ο νικητής θα κριθεί στο photo finish.Συγκεκριμένα αναφέρομαι στα λειτουργικά συστήματα που θα ενσωματώνουν τα μηχανάκια των 2 εταιριών.Ας δούμε όμως λίγο καλύτερα τι συμβαίνει….

Λίγο πολύ σε όλους μας είναι γνωστό το iphone που κατά την γνώμη μου είναι από τα πρώτα gadgets που αποτέλεσαν το φετίχ τόσο των ανδρών όσο των γυναικών.Δεν είναι τυχαίο ότι πλέον οι απομιμήσεις του εν λόγω gadget έχουν φτάσει σε σημείο να αγγίζουν την πιστότητα του αυθεντικού.Όμως δεν είναι μόνο η αισθητική και λειτουργική αρτιότητα που το κάνουν τόσο το iphone όσο και το iPad το ανδρικό ισοδύναμο του Manolo Blahnick.Είναι το λειτουργικό του σύστημα που στην 4.2.1 έκδοση του πλέον έχει γίνει πιο φιλικό από ποτέ παρέχοντας ότιδήποτε μπορεί να ζητήσει ποτέ κάποιος από ένα smartphone!!!

Δεν χρειάζονται συστάσεις για την Google!!!Είναι η εταιρία που έκανε το όνομα της πιο δημοφιλές από την υπηρεσίες που παρέχει!!!Ψάχνεις κάτι Google it ή ελληνιστί googlάρε το!!!Το 2007 η Google αποφάσισε να μπει στην αγορά των mobile συσκευών με την δημιουργία της δικής της πλατφόρμας που ακούει στον όνομα Android και όταν το 2009 παρουσιάστηκε το Android 1.5 με την κωδική ονομασία “Cupcake”,ουσιαστικά ο 1ος σοβαρός αντίπαλος της μέχρι τότε “αχτύπητης” iOS πλατφόρμας της apple, η διεκδίκηση ενός κομματιού της αγοραστικής “πίτας” έγινε προσωπική υπόθεση.

Αν προσέξει κάποιος τα λειτουργικά των 2 εταιριών δεν θα δεί και πολλές διαφορές στην βασική λειτουργία τους.Όμορφο γραφικό περιβάλλον και στις 2 περιπτώσεις,App Store με πολλές δωρεάν και επι πληρωμή εφαρμογές και όλες εκείνες τις μικρές ομοιότητες που στο τέλος μας κάνουν όλους να αναρωτιόμαστε:γιατί εγώ όμως θέλω μόνο το 1 ή μονο το άλλο λειτουργικό???

H απάντηση που καλύπτει εμένα τουλάχιστον είναι η μόδα!!!Ναι είναι λίγο παράξενο στον τομέα της τεχνολογίας να έρχονται εμβόλιμοι κανόνες που έχουν βάση στην βιομηχανία και δει στο marketing της μόδας!!!Το iphone,ipad είναι φετίχ gadgets που σίγουρα κάποιος θα έκανε πολλά να τις αποκτήσει (εντάξει όχι και πααααααρα πολλά αλλά το πιάσατε)!!!Από την άλλη η open source λογική του Android έχει δώσει την ευκαιρία σε μια διαρκώς αναπτυσόμενη (και πολλά υποσχόμενη) κατηγορία φτηνών smartphones.Όπως και στην μόδα,θέλω την τάδε ακριβή τσάντα αλλά με μια βόλτα στην Ερμού μπορώ να βρώ και την ολοϊδια (για τα δικά μου μη έμπειρα μάτια) με πολύ λιγότερα χρήματα.Από την άλλη μπορώ να πάρω μια πολύ καλή και όχι τόσο γνωστή ή όχι τόσο ακριβή γνήσια τσάντα που να με καλύπτει στις ανάγκες μου 100%!!!Τί άλλαξε στην χρήση από την 1 στην άλλη???Τίποτα απολύτως!!!Όμως το marketing μας καθιστά σχεδόν αναγκαία την αγορά της ακριβής!!!Έτσι και στα gadgets το Android στελεχώνει μια γκάμα πολυάριθμων συσκευών (σε ένα τεράστιο εύρος τιμών) την στιγμή που ο “στόλος” της apple έχει μόνο 1 ιphone,1 ipod,1 ipad!!!

Εν τέλει όλα έχουν να κάνουν με την αντίληψη και την προσωπική μας αισθητική!!!

Ή υποκύπτουμε στις επιταγές της μόδας ή δημιουργούμε το δικό μας στυλ!!!

Η μάχη μέσα μου δεν κρίθηκε ακόμη !!!!

Advertisements

6 thoughts on “iOS VS Android

  1. αιφονάκιας January 18, 2011 / 18:38

    iphone rules φίλε, προσεξε λοιπόν τι λες γιατί θα στο σπάσω το blog

  2. αιφονάκιας January 18, 2011 / 18:49

    φίλε το ξέρεις οτι ο Steve Jobs έχει ξανά πρόβλημα με την υγεία του? έπρεπε να το γράψεις δηλαδή τώρα αυτό? μπορεί να τον επηρεάσει αν θες να ξέρεις, λίγο σεβασμός λοιπόν δεν βλάπτει. Θα σε προσέχω…

  3. Salih Emin January 20, 2011 / 14:34

    Είναι μόδα ? Είμαστε πρόβατα ?
    Η αλήθεια είναι κάπου στη μέση. Το σίγουρο είναι οτι η καμπύλη διάχυσης μιας καινοτομίας αποτυπώνει σε γενικές γραμμές την συμπεριφορά των καταναλωτών. Η εταιρίες φτιάχνουν προϊόντα και εμείς διαλέγουμε το προϊόν με το οποίο θέλουμε να μας βλέπουν η άλλοι. Το κάνουμε “ταυτότητά μας”… Το ελληνικό “πουλάω μούρη, ενώ μέσα μου είμαι κενός” είναι η λαϊκή έκφραση τις καμπύλης στα σημεία από 0% έως 34%. Οι υπόλοιποι θα αγοράσουν ένα προϊόν επειδή το χρειάζονται και επειδή αυτό καλύπτει τις ανάγκες τους. Αυτή η ομάδα ανθρώπων (64%) εμφανίζεται συνήθως 2-3 χρόνια από την εμφάνιση μιας καινοτομίας.

    Οι εταιρίες ξέρουν ότι αν δεν καταφέρουν να φτάσουν όσο πιο γρήγορα το 34% της διάχυσης… τότε απλά το προϊόν θα χαθεί ή θα μείνει στα 10% και κάτω της παγκόσμιας αγοράς. Ποιο είναι είναι όμως το μυστικό τις επιτυχίας ?? Νομίζω θα απαντήσω καλύτερα με ένα 15 λεπτό βίντεο για αυτό το θέμα :

  4. Salih Emin January 20, 2011 / 14:48

    Α ! και κάτι τελευταίο για να γίνει πιο πικάντικο το θέμα… με βάση το 2010 :

    Οι άντρες αγοράζουν “Android Linux” (δεν μου φαίνεται παράξενο με τέτοιο όνομα… “Ανδροειδές”)

    Οι γυναίκες διαλέγουν “iPhone” (ούτε αυτό μου φαίνεται παράξενο, ταιριάζει με τα fancy νύχια τους 😛 )

    Πηγή:http://www.opposingviews.com/i/research-men-like-android-women-prefer-iphone

    • Bill Niakas January 20, 2011 / 19:31

      Νομίζω ότι ιδανικά συμπλήρωσες αυτό που ήθελα να δείξω!!!

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s